A fibra di carbone hè incredibilmente forte. Ma u cunsumadore mediu pò avè a malintesa chì a fibra di carbone ùn hè micca forte cum'è l'acciau, u titaniu o l'aluminiu. Questu ùn hè micca sempre u casu, ma Kappius spiega u mutivu perchè sta sorta di cuncepimentu errone si hè sviluppata.
BK: "Allora, pensu chì u carbonu pò esse descrittu cum'è qualcosa chì hè estremamente forte è rigidu. È à pocu pressu tutte e biciclette in carbonu sò fatte per esse forti è rigidi, ma ci vole à mette l'asteriscu quì chì dice, "in cundizioni normali di guida". Ié, i quadri in carbonu sò fantastichi se site discendente, scalendu, fora di a sella, ecc. Tutte e pruprietà di u quadru sò pensate per quessa. Ma ùn hè micca pensatu per un insolitu o un crash catastroficu, o per esse cundottu in una porta di garage o qualcosa. Quelli tipi di forze sò fora di l'ambitu di usu standard, allora ùn cuncepite micca una bicicletta per vede quelle. Puderete, ma ùn cavalcherà micca bè è peserebbe assai di più.
«L'ingegneri sò sempre megliu à cuncepisce i quadri per esse più durevuli. U vedete di più nantu à e biciclette di muntagna in questi ghjorni induve i pruduttori ponenu più attenzione à e zone chì vedenu impatti più alti cambiendu u layup o u tippu di fibre per aiutà cù l'abusi chì vedenu e mountain bike. Ma se u vostru quadru di bicicletta da strada di 700 grammi cadi annantu à un postu di legnu - bè, puderia crepà perchè ùn hè micca pensatu per fà quessa. Hè cuncipitu per cavallu bè. A grande maggioranza di i danni chì vedemu cù i quadri in carbonu hè da una sorta di strana istanza, sia un cattivu crash o un colpu chì u quadru hà pigliatu. Hè assai raru chì sia da una sorta di difettu di fabricazione ".
Tempu di posta: Jan-16-2021